Heeft u een opmerking of klacht?

Wij vinden het belangrijk dat het contact met uw behandelend specialist goed verloopt. Evenals dat u tevreden bent over het resultaat van uw behandeling. Soms echter kan het voorkomen dat contact of behandeling tot ontevredenheid leidt en soms komt tot een klacht.

 

Wij adviseren u in zo'n geval het volgende:

Stap 1.   Bent u ontevreden? Neem contact op met uw behandelaar en maak dit kenbaar.

Stap 2.   Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van de kliniek.

Stap 3.   Komt u er met de klachtenfunctionaris niet uit dan is de 3e stap een schriftelijke klacht bij de directie van de kliniek.

Stap 4.   Bent u nadien nog niet tevreden, dan kunt een een klacht indienen bij De geschillencommissie

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op.

Hier vindt u onze uitgebreide klachtenregeling.

logo-gsc.png

Uw voordelen

Ook donderdagavond consulten

Snel geholpen

Persoonlijk en gespecialiseerd

085 - 020 31 71

Stuur een mail

Spoed